'Този сайт използва бисквитки, за да предоставя качествени услуги. С посещението си, Вие се съгласявате с използването на бисквитки. Научете повече

Условия за рекламация

Онлайн магазин X-tra.bg уверява своите клиенти, че в 21 дневен срок от датата на получаване, могат да върнат закупена стока при условие, че не е ползвана, че е чиста, без странични миризми (като крем или парфюм), придружена е с оригиналната кутия, етикет и доказателство за закупуване (получени заедно със спецификацията на поръчката).


Внимание!!! Намалените стоки в категория РАЗПРОДАЖБИ подлежат на рекламации само в случаите на фабричен дефект.

Стоката трябва да бъде изпратена на адрес:

     Магазин Баня Екстра
     София 1000,
     бул. Цветан Лазаров №84
     Тел. 0893 377

Към пратката трябва да бъдат приложени:

    * Доказателство за покупката във вид на сметка, получена заедно с поръчката.

Ако не бъдат спазени описаните условия, искането за рекламация няма да бъде разглеждано.

Пощенските разходи за рекламираната стока са за сметка на клиента

Не се приемат обратни пратки с наложен платеж.

При рекламация се връща стойността на изпратената стока, съгласно заявката, като разходите по изпращането на първата заявка са преизчислени и от сумата, подлежаща на връщане, са приспаднати пощенските разходи.

След приемане на върната стока (информацията, за което ще бъде изпратена по e-mail) ще върнем дължимите суми в срок от 7 работни дни. Сумата ще бъде възстановена:

  • на банковата сметка, чийто номер трябва да посочите във формуляра предоставен от куриерската фирма.


Стока, чието връщане или рекламация не можем да приемем (ако е изпратена след посочения срок, ако не е придружена с касова бележка, формуляр за връщане на стоката, без етикети или без кутията , ако е замърсена) ще бъде изпратена обратно на Клиента за негова сметка.

Ако стока се връща поради повреди или фабрични дефекти след определения 14 дневен срок от датата на закупуване, ще бъде предадена на стоковед само при условие, че е съпроводена с доказателство за закупуване. Рекламации, отнасящи се до механични повреди, възникнали по време на транспорта, ще бъдат разглеждани само въз основа на протокол за рекламация, изготвен в присъствието на куриера.

Пратки с върната стока, които поради неподходяща опаковка са били повредени при транспортирането, ще бъдат връщани на клиента за негова сметка. Молим да не забравите старателно да опаковате и да осигурите целостта на пратката.


Замяна


В случай, че размерът на поръчаната и получена стока се окаже несъответстващ, клиентът има възможност да замени закупената стока в срок до 14 дни от датата на получаването й при условие, че върната стока е неизползвана, чиста и в оригинална опаковка.

Внимание!!!! Намалените стоки в категория РАЗПРОДАЖБИ не подлежат на замяна.

Стоката трябва да бъде обезопасена от повреждане по време на транспорта и изпратена на адрес:

Магазин Баня Екстра
София 1000,
бул. Цветан Лазаров №84
Тел. 0893 377 716

Към пратката трябва да бъдат приложени:

   * Доказателство за покупката във вид на сметка, получена заедно с поръчката.

Ако не бъдат спазени описаните условия, замяната няма да може да бъде извършена.

За да бъде осъществена бърза замяна, трябва да направите нова поръчка в онлайн магазин X-tra.bg, като отбележите за пояснение, че това е Замяна на стока – а номерът на новата поръчка трябва да бъде посочен във формуляра за замяна. По този начин възможно най-бързо екипът на X-tra.bg ще достави обратно пратката със заменената стока. Разходите за изпращане на заменената стока са за сметка на Клиента. Сумата молим да преведете на нашата банкова сметка. В противен случай стоката ще бъде изпратена с наложен платеж, като разходите за пратката в този случай ще бъдат по-големи. Ако нямаме нужния Ви размер и цвят в момента, това означава, че замяната няма да може да стане. Можем тогава да заменим стоката с друг артикул или да направите рекламация. Когато клиент иска да замени стока с друга, по-скъпа от тази, която връща, X-tra.bg ще информира клиента за размера на необходимото доплащане след получаването на рекламираната пратка.

За пратки, които достигнат до Вас в повредена оригинална опаковка ние намаляваме с 10% рекламационната сума за всяка повредена или унищожена опаковка. Пратката с върната стока, която поради неподходяща опаковка се е повредила по време на транспорта, ще бъде върната на клиента за негова сметка. Старателно опаковайте пратките, за да осигурите запазването на стоката по време на транспорта.

Разходите за пратките в случай на замяна на стоката, поради лошото изпълнение на поръчката от страна на X-tra.bg, са за сметка на Продавача. Същевременно Ви информираме, че не приемаме пратки, изпратени до нас с наложен платеж.

За всякакви допълнителни въпроси можете да ни пишете на имейл: services@xtra.bg.